Priser og afrejse

Herunder kan du se priser, samt de forventede afrejsetider for de kommende 4 højskoleophold.
*Af-/hjemrejsedatoer kan variere med et par dage, indtil flybilletter er endeligt bookede.

Forår 2025

26.02.25 – 19.06.25*

Efterår 2025

27.08.25 – 18.12.25*

Forår 2026

26.02.26 – 19.06.26*

Meld dig til i god tid

Early Bird

Få 3.000 DKK i lommepenge
til forbrug under dit ophold!

Start februar: tilmeldingsfrist for at få early bird udløber d. 26. september
Start august: tilmeldingsfrist for at få early bird udløber d. 26. marts

Lazy Bird

Få 1.000 DKK i lommepenge
til forbrug under dit ophold!

Start februar: tilmeldingsfrist for at få lazy bird udløber d. 26. oktober
Start august: tilmeldingsfrist for at få lazy bird udløber d. 26. april

Hvad er inkluderet i prisen?

Vi har forsøgt at lave prisen så transparent og gennemskuelig som muligt, så du nemt kan skelne mellem hvad der er inkluderet og hvad der ikke er inkluderet.

Mulige tilkøb

Da vandsportsaktiviteter ikke nødvendigvis er for alle, er disse ‘mulige tilvalg’ der ikke er inkluderet i prisen. Herunder kan du se de forskellige udbud og få et bedre overblik over dine eventuelle øvrige udgifter.

Kitesurfing

Vælg mellem 3 forskellige specialdesignede kitesurfing pakker. Der er noget til alle niveauer.

Priser: 90$ – 415$

Surfing m.m.

Vælg mellem forskellige vandsportsaktiviter som surf, snorkeling eller stand-up paddling.

Priser: 35$ – 415$

Dykning

Vælg mellem 4 forskellige specialdesignede PADI dykkerpakker.

Priser: 70$ – 1.000$

Invester i din fremtid

Et økonomisk incitament for at deltage i Zanzibar Højskolen er investeringen i din personlige udvikling og fremtidige karriere. Gennem fokus på kulturudveksling og bæredygtige projekter kan du ikke kun differentiere dig på arbejdsmarkedet, men også styrke dine sociale kompetencer. Skab varige venskaber og forbindelser, der beriger dit netværk og potentielt åbner døre til fremtidige samarbejder. Denne livsinvestering bidrager til et lykkeligere liv, da du får mulighed for at integrere meningsfulde relationer og oplevelser i din personlige og professionelle rejse fremover.